اولی ها

ساخت وبلاگ

تمسخر مانتو کویین توسط شقایق فراهانی عکس بازیگر زن ایران شقایق فراهانی با مانتو کویین و واکنش شقایق فراهانی به مانتوی کویین

تمسخر مانتو کویین شقایق فراهانی

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی بازیگر زن ایرانی به مانتو کویین که جدیدا بر تن خانم ها دیده میشود واکنش جالب و خنده داری داده است .

مانتو کویین که جدیدا به گونه ای مد شده است با عکس شقایق فراهانی مورد خنده واقع شد و وی با اشاره به متن پشت مانتو کویین آن را مورد تمسخر قرار داده است .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 333 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:28

جزئیات و حقوق بازیگران ایرانی پیوسته به شبکه جم GEM دلایل و حقوق  بازیگران زن و مرد ایران که از ایران مهاجرت کرده و به شبکه جم پیوسته اند

حقوق بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران زن ایران و بازیگران مرد ایران که در یکی دو سال اخیر به شبکه جم شبکه ای که بیشتر با فیلم های ترکیه ای برای ایرانیان شناخته شده است ، پیوسته اند ایرانیان را هرازچندگاهی شگفت زده میکردند .

چکامه چمن ماه ، رابعه اسکویی ، ساناز زرین مهر ، بهارک صالح نیا ، پردیس افکاری و سارا باهنر از جمله بازیگران زن ایرانی بودند که با اینکه بیشتر در ایران بسیار ناشناخته و بی نام بودند با مهاجرت از ایران و کشف حجاب و پیوستن به شبکه GEM توانستند نام خود را بر سر زبان ها بیاندازند .

مانی کسراییان ، بنیامین احمدی ، رامسین کبریتی و هرمز سیرتی نیز از جمله بازیگران مرد ایرانی بودند که با مهاجرت و پیوستن به شبکه جم ایرانیان را شوکه کردند .

شاید برای شما هم دلایل پیوستن و همچنین حقوق بازیگران ایرانی در شبکه جم سوالاتی ایجاد شده است که در این مطلب سعی بر پاسخ دادن به این سوالات را داریم .

چند ماهی است اخبار و حاشیه‌های مربوط به پیوستن بازیگران ایرانی به شبکه جِم تی وی خوراک ویژه‌ای برای سایت‌های متعدد داخلی است که دوست دارند اخبار این‌چنینی را آب‌وتاب داده و آمار بازدیدهایشان را بالا ببرند.

کافی است عبارت «بازیگران ایران شبکه جِم» را در یک موتور جست‌وجو دنبال کنید تا ببینید  چند هزار لینک پیش رویتان باز می‌شود، که جملگی تیترهای مشترک و شبیه هم دارند و این تیترها بارها برای اسامی مختلف تکرار شده: …. به شبکه جِم پیوست، کشف حجاب …. در شبکه جِم ، اسامی بازیگرانی که به شبکه جِم پیوستند، سریال ایرانی شبکه جِم با بازیگران ایرانی و …

حقوق بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران ایرانی شبکه جم

  • دنبال جذابیت تازه با عوامل ایرانی

موج مهاجرت  به ترکیه و حضور در سریال‌های ترکیه‌ای شبکه جِم از حدود یک سال قبل آغاز شد.شاید ابتدا کسی باور نمی‌کرد کارگردان‌هایی مثل مهدی مظلومی یا سعید ابراهیمی فر در شبکه‌ای که به خراب کردن بنیان خانواده مشهور شده حاضر به ساخت سریال شوند، اما حجم استقبال مردم ایران از سریال‌های ترکی این شبکه مدیران آن را به صرافت ساخت سریال‌هایی با عوامل تمام ایرانی انداخت تا به جذابیت‌های بصری‌اش جلوه‌ای تازه ببخشد.

درواقع تفکر مدیران جِم بر این مبنا بود که به تصویر کشیدن  رابطه زن و مرد و آنچه در سریال‌های تلویزیون خودمان به نمایش درنمی‌آید می‌تواند  مخاطبان زیادی را پای ماهواره و شبکه‌شان بنشاند .آن‌ها تصور می‌کردند موازی با تم غالب در سریال‌های پرطرفدار ترکیه‌ای  سریال‌هایی با بازیگران ایرانی خواهند ساخت .

به همین منظور تعدادی از دوبلورهای این شبکه در سریال‌هایی مثل « آبی عشق»، «منو تنها نذار» و «کالری ممنوع » حاضر شدند تا رویای برادران ابراهیمی به‌عنوان مدیران جاه‌طلب جِم تی وی به تحقق نزدیک شود.برای این سریال‌ها تبلیغات بسیار وسیعی شد و صدها بار آنونس هایشان  به نمایش درآمد که بیایید ببینید چه کرده ایم.جالب اینکه شبکه اچ بی اُ  برای سریال «بازی تاج و تخت»  یک‌صدم این تبلیغات را نداشت اما وقتی بالاخره یکی از این مجموعه ها پخش شد به همگان ثابت شد با چه افتضاحی روبرو شده ایم!

  • موج دوم مهاجرت ها رسید

با پخش آنونس سریال‌های ایرانی تولیدشده در این شبکه که از ماه‌ها قبل آغازشده بود، مشخص شد برخی بازیگران نسبتاً شناخته‌شده ایرانی در آن‌ها حاضرشده‌اند. چکامه چمن ماه و مانی کسراییان جزو اولین بازیگرانی بودند که به جم پیوستند و البته کشف حجاب چمن ماه  بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی داشت.رفتن چمن ماه به این شبکه باعث شد سریال‌هایی که داخل ایران هم بازی کرده بود به ممیزی بخورد و صحنه‌هایی که او در آن‌ها بازی داشت حذف شود.

رابعه اسکویی بازیگر دیگری بود که رفتنش به جِم بازتاب زیادی در رسانه های داخلی داشت به دنبال آن‌ها صدف طاهریان ، ساناز زرین مهر،بنیامین احمدی ، سارا باهنر و بهارک صالح نیا  نیز راهی آن‌سوی مرزها شدند تا کم‌کم تعداد مهاجران به شبکه معاند بیشتر و بیشتر شود.

البته با توجه به میزان شهرت  و نامدار بودن این افراد اخبار و حاشیه‌های مربوط به آن‌ها نیز بیشتر بود .مدتی بعد  و در سال جدید نوبت به موج دوم مهاجرت‌ها رسید  و بازیگرانی مثل هرمز سیرتی، رامسین کبریتی  و درنهایت پردیس افکاری هم  به این شبکه و سریال‌هایش  پیوستند تا تعداد کوچ کرده‌ها کم نباشد.

 البته در این میان خبرهای حاشیه ای هم از رفتن بازیگران به این شبکه پخش شد که بعد از مدتی توسط خود بازیگر تکذیب شد.

  • کم‌کم خطرناک می‌شوند

برای ماه‌های ابتدایی انتشار اخبار مربوط به کوچ بازیگران، هیچ‌کس اتفاق رخ‌داده را جدی نمی‌گرفت و ازآنجا که بیشتر بازیگران چهره‌های نامدار و شناخته‌شده‌ای نبودند  کک مسئولان سینمایی و عاشقان فرهنگ نمی‌گزید، اما کم‌کم  برخی جریان‌ها و رسانه‌هایشان به این مسئله پرداختند که این مهاجرت‌ها بخشی از پروژه  آن‌هایی است که سعی دارند  به فرهنگ کشورمان ضربه بزنند .

در خلال این اخبار بود که حتی مطالبی در برخی رسانه‌ها انعکاس یافت که  بخشی از هزینه‌های شبکه جِم را سعودی‌ها می‌پردازند و آن‌ها به پشتوانه این کمک‌ها در حال ساخت شهرک‌های سینمایی دریکی دو کشور آسیایی و شروع پروژه‌های بزرگ هستند.جالب اینکه  در لابه‌لای این حرف‌ها  خبر خیز برداشتن جم تی وی برای ساخت سریال‌های فاخر ایرانی نیز به گوش رسید؛ سریال هایی تاریخی با داستان هایی از دوران مشروطه و … که نیازمند عوامل داخلی متبحر هستند.

در این میان گفته شد جِم تی وی به دنبال کشاندن 100 بازیگر و عوامل شاغل در سینمای ایران است و پروژه ای که در یک سال گذشته هیچ کس جدی‌اش نگرفته بود  در راستای ضربه زدن به فرهنگ کشور گسترش یافته و خطرناکتر از گذشته به نظر می رسد.

حقوق بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران ایرانی شبکه جم

  • تاثیر دوران زوال تلویزیون در روند مهاجرت ها

با وجود این هشدارها اما هنوز بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون و مخاطبان آنها سیل مهاجرت ها را جدی نمی گیرند چرا که معتقدند آنهایی که جدا شده اند جای ویژه ای در سینما نداشته اند و بیشترشان بازیگران درجه چندم تلویزیونی هستند.هر چند در  سابقه برخی از این چهره ها حضور در برخی پروژه های سینمایی به چشم می خورد اما واقعیت این ست که بیشتر آنها بازیگران تلویزیونی به حساب می آیند.

در واقع غیر از پردیس افکاری که بیش از 10 فیلم سینمایی در کارنامه دارد  بقیه نفرات  همه بازیگرانی درجه دوم و سوم در پروژه های تلویزیونی بوده اند و مهمترین کارهایشان در تلویزیون رقم خورده ، کوچ شان را می توان به دوران نزول تلویزیون ارتباط داد.در واقع کوچ آنها درست در زمانی اتفاق افتاد که تلویزیون به خاطر مشکلات متعدد مالی و مدیریتی اش دچار زوالی عجیب شده  و بازیگران مجموعه های تلویزیونی  با سرخوردگی  و قهر از فضای کار در جام جم می نالیدند.

  • فراری از فضای ناسالم و فساد

جدا از بحث زوال تلویزیون و دشوارتر شدن شرایط کار برای جام جمی ها بیشتر این بازیگران انگیزه‌های دیگری برای مهاجرت به جم تی وی داشتند که نمی‌توان نادیده‌شان گرفت.این بازیگران معتقدند فضای کار در ایران فضای سالمی نیست و رابطه و رابطه بازی بشدت در چهره شدن افراد تأثیرگذار است.آن‌ها می‌گویند  گرفتن نقش  و پرکار شدن در سینما و تلویزیون  نیازمند ایجاد رابطه‌های قوی یا داشتن رابط‌هایی قوی است  و چون آن‌ها از این مزیت بی‌بهره بوده‌اند ترجیح داده‌اند  به این مسائل آلوده نشده و مهاجرت کنند.این مسائل در مورد زنان بازیگر به‌صورت دیگری نیز مطرح می‌شود.

برخی از آن‌ها تفاوت جنسیتی  را  برای رانده شدنشان از فضای هنری داخل مطرح می‌کنند و برخی دیگر معتقدند با گسترش فساد و پیشنهادهای بی‌شرمانه به آن‌ها قید حضور در سینما و تلویزیون داخلی را زده‌اند.بااین‌حال ازآنجا که  سابقه هنری بیشتر این بازیگران پروپیمان نیست  و هیچ‌کس روی فن بازیگری‌شان حرفی ندارد دلایل یا به عبارتی توجیهاتشان  چندان جدی گرفته نمی‌شود .

  • رویایی که نقش بر آب شد

باوجود گلایه‌ها و مسائلی که منجر به کوچ  بازیگران به ترکیه و سریال های جِم تی وی شده به نظر نمی‌رسد فضای این شبکه و کارهایش رونق چندانی به زندگی هنری و غیر هنری بازیگران کوچ کرده بدهد.هرچند گفته می‌شود بیشتر بازیگرانی که  واسطه‌ها به آن‌ها پیشنهاد حضور  در جم تی وی را داده‌اند در ابتدا پاسخ منفی نمی‌دهند اما شرایط وسوسه کننده‌ای که درباره‌اش خبرسازی شده بود در حد شایعه باقی ماند.

زمانی گفته شد برای بازی در یک تله‌فیلم به بازیگر ایرانی مهاجرت کرده 80 میلیون تومان پول داده‌اند یا برای عوامل ایرانی  شاغل در این شبکه حقوق ثابت ماهیانه 8/3 میلیون تومانی در نظر گفته‌شده اما بعدتر مشخص شد تله‌فیلم‌هایی که کلاً 50 تا 60 میلیون هزینه در بردارد برای نقش اولش تنها 6 میلیون تومان دستمزد در نظر گرفته که در مقایسه با دستمزد بازیگرانی که در داخل کار می‌کنند  هم کمتر است. همچنین  خلی زود مشخص شد عوامل حاضر در سریال ها و فیلم‌های این شبکه روزانه تنها یک وعده ناهار از عوامل سازنده  می‌گیرند یا حتی برخی خانم‌هایی کوچ کرده به ترکیه به‌صورت اشتراکی سوئیت اجاره کرده و نیمی از حقوق خود را برای اجازه این سوئیت ها می‌پردازند.

  • شهرت و حاشیه

کوچ  بازیگران مورداشاره  برای بیشتر  آن‌ها هر چه که نداشت شهرت را به همراه آورد.درواقع شاید طرفداران  و مخاطبان حرفه‌ای  سینما و تلویزیون هم  تا یک سال قبل نام‌هایی مثل ساناز زرین مهر،بهارک صالح نیا ، سارا باهنر و صدف طاهریان را نشنیده بودند اما بعد از پیوستن این بازیگران به جِم تی وی  و دست‌به‌دست شدن تصاویر و سابقه کاری‌شان حالا بعضاً تعداد فالوئرهایشان در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی چندین برابر شده و چهره‌شان هم  کاملاً آشنا به نظر می‌رسد!

البته نقطه مقابل این اتفاق هم وجود دارد و هجوم مخالفان کوچ و کشف حجاب آن‌ها به صفحات مجازی‌شان  و ردوبدل شدن دعواهایی که با ناسزاهای بسیار مخلوط شده  این بازیگران زن را واداشته تا صفحات خود را ببندند تا بیشتر از این ناسزا نشنوند.

  • طعنه و کنایه ، بی‌خیالی مسئولان

باوجود نگرانی‌هایی که کم‌کم نسبت به پروژه بزرگ جم تی وی مطرح می‌شود اما هنوز واکنش صریح و مناسبی از سوی مسئولان فرهنگی کشور در خصوص مقابله با این مهاجرت‌ها دیده نشده و بیشتر حرف‌ها در خصوص تقبیح این حرکت و موجی که به پا شده  مطرح می‌شود.

جلیل سامان یکی از کارگردان‌های مجموعه‌های تلویزیونی جایی گفته است:«فارغ از سیاست‌های یک بام و دوهوای فرهنگی که زیاد درباره‌اش گفته‌ایم، نباید از جنبه شخصی و هویت هنرمند غافل شویم. درواقع این‌ها افراد بی‌استعدادی هستند که علاقه آن‌ها شهرت است، نه هنر بازیگری. حالا اگر دست بر قضا بازیگر شدند چه‌بهتر! وگرنه مجری‌گری هم می‌کنند و ایضاً شو منی یا بازی در سریال‌های چیپ (سخیف) ترکیه‌ای یا مدل پشت مجلات و کشف لباس.»

جدا از این اظهارنظر و انتقادهای این‌چنینی مهاجرت بازیگران به جِم تی وی هنوز مدیر یا مسئولی را در وزارت فرهنگ،سازمان سینمایی، صداوسیما و … قلقلک نداده تا بخواهند در این خصوص اظهارنظری داشته باشند.حتی رییس سازمان سینمایی هم فقط به اظهار تاسف از این مهاجرت بسنده کرده است و آن را تنها این حرکت را به فرار مغزها تشبیه کرده است.

درواقع به نظر می‌رسد مدیران فرهنگی کشور این اتفاق را هنوز جدی نگرفته‌اند یا به‌واسطه اعتبار پائین اسامی مهاجرت کرده  تصور نمی‌کنند با ادامه این روند نیز لطمه‌ای به پیکره سینما و تلویزیون ایران بخورد.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 343 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:28

شایلی همسر دوم بنیامین بهادری و دخترش بارانا عکس زیبا و دیدنی از همسر دوم بنیامین بهادری شایلی و دختر بنیامین بهادری بارانا بهادری

شایلی و بارانا بهادری

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری که پس از فوت همسر اولش نسیم حشمتی مدت ها در غم و اندوه از دست دادن وی بود پس از گذشت مدتی تصمیم به ازدواج گرفت و با دختری به نام شایلی ازدواج کرد .

بنیامین بهادری و همسرش شایلی و دخترش بارانا بهادری این روزها با گذشت دوران غم و اندوه زندگی خوبی را آغاز کرده اند .

بنیامین بهادری با انتشار عکس همسر دومش شایلی و دخترش بارانا از عشق به آنها گفت .

شایلی همسر بنیامین بهادری و بارانا

شایلی همسر بنیامین بهادری و بارانا

بنیامین بهادری با انتشار عکس شایلی و بارانا نوشت :

آخه من بلد نيستم

بى تو زندگى كنم…

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 323 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:28

هک تلگرام دختران ایرانی توسط پسر و دختر شیرازی ، خواهر و برادر شیرازی حساب کاربری 25 هزار دختر و زن ایرانی را هک کردند

هک تلگرام دختران ایرانی

هک تلگرام دختران ایرانی

هک تلگرام دختران ایرانی و زنان ایرانی توسط پسر و دختر شیرازی که با استفاده از عکس های خصوصی تلگرام دختران و زنان از آنها اخاذی میکردند و برادر و خواهر شیرازی 25 هزار حساب تلگرام دختر ایرانی را هک کردند .

پسر و دختر شیرازی با گرفتن کد ورود از دختران و زنان Telegram آنها را هک کرده و اطلاعات گوشی آنها را به سرقت میبردند و با استفاده از عکس های خصوصی دختران و زنان از آنها اخاذی مینمودند .

سرهنگ “سیدموسی حسینی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: یك خانم جوان شیرازی با ارائه ی مرجوعه ای قضایی به پلیس فتا مراجعه و اظهار كرد؛ اکانت تلگرام وی هک و در اختیار شخصی دیگر قرار گرفته است و با توجه به دسترسی فردی ناشناس به اطلاعات موجود در اکانت شامل کانتکت ها، عکس ها و پیام ها و … اقدام به اخاذی از وی می كند.

وی افزود: در همین راستا طی مدت 48 ساعت 16 فقره پرونده دیگر با موضوع مشابه به این یگان واصل که با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: پس از بررسی مشخص شد در کلیه پرونده های مفتوحه شخصی با تلفن همراه با شکات كه اكثرا خانم می باشند تماس گرفته و خود را بعنوان یکی از دوستان آنان معرفی و درخواست کد ارسال شده به گوشی شکات را می نماید.

سرهنگ حسینی ادامه داد: قربانیان نیز بدون اهراز هویت اصلی فرد تماس گیرنده کد درخواستی را به فرد تماس گیرنده ارسال می كنند و بلافاصله اکانت تلگرام آنها هک می شود.

وی بیان كرد: شاکیان عنوان داشتند با توجه به صدای زنانه، متهم مونث بوده و به تمام مشخصات شناسنامه ای آنها دسترسی داشته است.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در این پرونده ها هر 16 تن شاکی اظهار داشنتد متهم یا متهمان با استفاده از شماره های مختلف با قربانیان تماس، پس از معرفی خود به عنوان یکی از دوستان نزدیک اقدام به اخذ کد تلگرام و دسترسی به آن می نموده است

وی افزود: با بررسی های فنی و تخصصی افسران این پلیس متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به دادسرای شیراز اعزام شدند.

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: متهمین این 16پرونده، خانم و آقایی بودند که باهم نسبت خواهر و برادری دارند که در خصوص موارد اتهامی به بزه انتصابی خود اعتراف كردند.

سرهنگ حسینی اظهار كرد: این دو متهم از کلیه کاربران تلگرامی که بصورت غیر مجاز به پروفایل آنها متصل شده اند علاوه بر یك هزار و 700 عکسی که از صفحه گوشی (اسکرین شات) گرفته اند، حدود25 هزار و 500 شماره تلفن موجود در تلفن همراه شاکیان را استخراج كرده و همین بزه را برای شماره های جدید به دست آمده تكرار كرده اند.

وی افزود: بیشتر قربانیان زن و از استان های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، تهران، كهگیلویه و بویراحمد و اصفهان بوده اند.

رئیس پلیس فتا استان فارس از کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام درخواست كرد: به هیچ وجه به کسانی که در شبکه های اجتماعی از شما درخواست ارسال کدی خاص را دارند و یا درخواست ارسال اطلاعات شخصیشان را دارند اعتماده نکرده حتی اگر از سوی اکانت خانواده و یا دوست صمیمی آنها باشند و بعد از احراز هویت اصلی شخص درخواست کننده اطلاعات، با رعایت نکات امنیتی به درخواستشان پاسخ دهید.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 293 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 4:35

تمسخر مانتو کویین توسط شقایق فراهانی عکس بازیگر زن ایران شقایق فراهانی با مانتو کویین و واکنش شقایق فراهانی به مانتوی کویین

تمسخر مانتو کویین شقایق فراهانی

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی بازیگر زن ایرانی به مانتو کویین که جدیدا بر تن خانم ها دیده میشود واکنش جالب و خنده داری داده است .

مانتو کویین که جدیدا به گونه ای مد شده است با عکس شقایق فراهانی مورد خنده واقع شد و وی با اشاره به متن پشت مانتو کویین آن را مورد تمسخر قرار داده است .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 4:35

جزئیات و حقوق بازیگران ایرانی پیوسته به شبکه جم GEM دلایل و حقوق  بازیگران زن و مرد ایران که از ایران مهاجرت کرده و به شبکه جم پیوسته اند

حقوق بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران زن ایران و بازیگران مرد ایران که در یکی دو سال اخیر به شبکه جم شبکه ای که بیشتر با فیلم های ترکیه ای برای ایرانیان شناخته شده است ، پیوسته اند ایرانیان را هرازچندگاهی شگفت زده میکردند .

چکامه چمن ماه ، رابعه اسکویی ، ساناز زرین مهر ، بهارک صالح نیا ، پردیس افکاری و سارا باهنر از جمله بازیگران زن ایرانی بودند که با اینکه بیشتر در ایران بسیار ناشناخته و بی نام بودند با مهاجرت از ایران و کشف حجاب و پیوستن به شبکه GEM توانستند نام خود را بر سر زبان ها بیاندازند .

مانی کسراییان ، بنیامین احمدی ، رامسین کبریتی و هرمز سیرتی نیز از جمله بازیگران مرد ایرانی بودند که با مهاجرت و پیوستن به شبکه جم ایرانیان را شوکه کردند .

شاید برای شما هم دلایل پیوستن و همچنین حقوق بازیگران ایرانی در شبکه جم سوالاتی ایجاد شده است که در این مطلب سعی بر پاسخ دادن به این سوالات را داریم .

چند ماهی است اخبار و حاشیه‌های مربوط به پیوستن بازیگران ایرانی به شبکه جِم تی وی خوراک ویژه‌ای برای سایت‌های متعدد داخلی است که دوست دارند اخبار این‌چنینی را آب‌وتاب داده و آمار بازدیدهایشان را بالا ببرند.

کافی است عبارت «بازیگران ایران شبکه جِم» را در یک موتور جست‌وجو دنبال کنید تا ببینید  چند هزار لینک پیش رویتان باز می‌شود، که جملگی تیترهای مشترک و شبیه هم دارند و این تیترها بارها برای اسامی مختلف تکرار شده: …. به شبکه جِم پیوست، کشف حجاب …. در شبکه جِم ، اسامی بازیگرانی که به شبکه جِم پیوستند، سریال ایرانی شبکه جِم با بازیگران ایرانی و …

حقوق بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران ایرانی شبکه جم

  • دنبال جذابیت تازه با عوامل ایرانی

موج مهاجرت  به ترکیه و حضور در سریال‌های ترکیه‌ای شبکه جِم از حدود یک سال قبل آغاز شد.شاید ابتدا کسی باور نمی‌کرد کارگردان‌هایی مثل مهدی مظلومی یا سعید ابراهیمی فر در شبکه‌ای که به خراب کردن بنیان خانواده مشهور شده حاضر به ساخت سریال شوند، اما حجم استقبال مردم ایران از سریال‌های ترکی این شبکه مدیران آن را به صرافت ساخت سریال‌هایی با عوامل تمام ایرانی انداخت تا به جذابیت‌های بصری‌اش جلوه‌ای تازه ببخشد.

درواقع تفکر مدیران جِم بر این مبنا بود که به تصویر کشیدن  رابطه زن و مرد و آنچه در سریال‌های تلویزیون خودمان به نمایش درنمی‌آید می‌تواند  مخاطبان زیادی را پای ماهواره و شبکه‌شان بنشاند .آن‌ها تصور می‌کردند موازی با تم غالب در سریال‌های پرطرفدار ترکیه‌ای  سریال‌هایی با بازیگران ایرانی خواهند ساخت .

به همین منظور تعدادی از دوبلورهای این شبکه در سریال‌هایی مثل « آبی عشق»، «منو تنها نذار» و «کالری ممنوع » حاضر شدند تا رویای برادران ابراهیمی به‌عنوان مدیران جاه‌طلب جِم تی وی به تحقق نزدیک شود.برای این سریال‌ها تبلیغات بسیار وسیعی شد و صدها بار آنونس هایشان  به نمایش درآمد که بیایید ببینید چه کرده ایم.جالب اینکه شبکه اچ بی اُ  برای سریال «بازی تاج و تخت»  یک‌صدم این تبلیغات را نداشت اما وقتی بالاخره یکی از این مجموعه ها پخش شد به همگان ثابت شد با چه افتضاحی روبرو شده ایم!

  • موج دوم مهاجرت ها رسید

با پخش آنونس سریال‌های ایرانی تولیدشده در این شبکه که از ماه‌ها قبل آغازشده بود، مشخص شد برخی بازیگران نسبتاً شناخته‌شده ایرانی در آن‌ها حاضرشده‌اند. چکامه چمن ماه و مانی کسراییان جزو اولین بازیگرانی بودند که به جم پیوستند و البته کشف حجاب چمن ماه  بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی داشت.رفتن چمن ماه به این شبکه باعث شد سریال‌هایی که داخل ایران هم بازی کرده بود به ممیزی بخورد و صحنه‌هایی که او در آن‌ها بازی داشت حذف شود.

رابعه اسکویی بازیگر دیگری بود که رفتنش به جِم بازتاب زیادی در رسانه های داخلی داشت به دنبال آن‌ها صدف طاهریان ، ساناز زرین مهر،بنیامین احمدی ، سارا باهنر و بهارک صالح نیا  نیز راهی آن‌سوی مرزها شدند تا کم‌کم تعداد مهاجران به شبکه معاند بیشتر و بیشتر شود.

البته با توجه به میزان شهرت  و نامدار بودن این افراد اخبار و حاشیه‌های مربوط به آن‌ها نیز بیشتر بود .مدتی بعد  و در سال جدید نوبت به موج دوم مهاجرت‌ها رسید  و بازیگرانی مثل هرمز سیرتی، رامسین کبریتی  و درنهایت پردیس افکاری هم  به این شبکه و سریال‌هایش  پیوستند تا تعداد کوچ کرده‌ها کم نباشد.

 البته در این میان خبرهای حاشیه ای هم از رفتن بازیگران به این شبکه پخش شد که بعد از مدتی توسط خود بازیگر تکذیب شد.

  • کم‌کم خطرناک می‌شوند

برای ماه‌های ابتدایی انتشار اخبار مربوط به کوچ بازیگران، هیچ‌کس اتفاق رخ‌داده را جدی نمی‌گرفت و ازآنجا که بیشتر بازیگران چهره‌های نامدار و شناخته‌شده‌ای نبودند  کک مسئولان سینمایی و عاشقان فرهنگ نمی‌گزید، اما کم‌کم  برخی جریان‌ها و رسانه‌هایشان به این مسئله پرداختند که این مهاجرت‌ها بخشی از پروژه  آن‌هایی است که سعی دارند  به فرهنگ کشورمان ضربه بزنند .

در خلال این اخبار بود که حتی مطالبی در برخی رسانه‌ها انعکاس یافت که  بخشی از هزینه‌های شبکه جِم را سعودی‌ها می‌پردازند و آن‌ها به پشتوانه این کمک‌ها در حال ساخت شهرک‌های سینمایی دریکی دو کشور آسیایی و شروع پروژه‌های بزرگ هستند.جالب اینکه  در لابه‌لای این حرف‌ها  خبر خیز برداشتن جم تی وی برای ساخت سریال‌های فاخر ایرانی نیز به گوش رسید؛ سریال هایی تاریخی با داستان هایی از دوران مشروطه و … که نیازمند عوامل داخلی متبحر هستند.

در این میان گفته شد جِم تی وی به دنبال کشاندن 100 بازیگر و عوامل شاغل در سینمای ایران است و پروژه ای که در یک سال گذشته هیچ کس جدی‌اش نگرفته بود  در راستای ضربه زدن به فرهنگ کشور گسترش یافته و خطرناکتر از گذشته به نظر می رسد.

حقوق بازیگران ایرانی شبکه جم

بازیگران ایرانی شبکه جم

  • تاثیر دوران زوال تلویزیون در روند مهاجرت ها

با وجود این هشدارها اما هنوز بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون و مخاطبان آنها سیل مهاجرت ها را جدی نمی گیرند چرا که معتقدند آنهایی که جدا شده اند جای ویژه ای در سینما نداشته اند و بیشترشان بازیگران درجه چندم تلویزیونی هستند.هر چند در  سابقه برخی از این چهره ها حضور در برخی پروژه های سینمایی به چشم می خورد اما واقعیت این ست که بیشتر آنها بازیگران تلویزیونی به حساب می آیند.

در واقع غیر از پردیس افکاری که بیش از 10 فیلم سینمایی در کارنامه دارد  بقیه نفرات  همه بازیگرانی درجه دوم و سوم در پروژه های تلویزیونی بوده اند و مهمترین کارهایشان در تلویزیون رقم خورده ، کوچ شان را می توان به دوران نزول تلویزیون ارتباط داد.در واقع کوچ آنها درست در زمانی اتفاق افتاد که تلویزیون به خاطر مشکلات متعدد مالی و مدیریتی اش دچار زوالی عجیب شده  و بازیگران مجموعه های تلویزیونی  با سرخوردگی  و قهر از فضای کار در جام جم می نالیدند.

  • فراری از فضای ناسالم و فساد

جدا از بحث زوال تلویزیون و دشوارتر شدن شرایط کار برای جام جمی ها بیشتر این بازیگران انگیزه‌های دیگری برای مهاجرت به جم تی وی داشتند که نمی‌توان نادیده‌شان گرفت.این بازیگران معتقدند فضای کار در ایران فضای سالمی نیست و رابطه و رابطه بازی بشدت در چهره شدن افراد تأثیرگذار است.آن‌ها می‌گویند  گرفتن نقش  و پرکار شدن در سینما و تلویزیون  نیازمند ایجاد رابطه‌های قوی یا داشتن رابط‌هایی قوی است  و چون آن‌ها از این مزیت بی‌بهره بوده‌اند ترجیح داده‌اند  به این مسائل آلوده نشده و مهاجرت کنند.این مسائل در مورد زنان بازیگر به‌صورت دیگری نیز مطرح می‌شود.

برخی از آن‌ها تفاوت جنسیتی  را  برای رانده شدنشان از فضای هنری داخل مطرح می‌کنند و برخی دیگر معتقدند با گسترش فساد و پیشنهادهای بی‌شرمانه به آن‌ها قید حضور در سینما و تلویزیون داخلی را زده‌اند.بااین‌حال ازآنجا که  سابقه هنری بیشتر این بازیگران پروپیمان نیست  و هیچ‌کس روی فن بازیگری‌شان حرفی ندارد دلایل یا به عبارتی توجیهاتشان  چندان جدی گرفته نمی‌شود .

  • رویایی که نقش بر آب شد

باوجود گلایه‌ها و مسائلی که منجر به کوچ  بازیگران به ترکیه و سریال های جِم تی وی شده به نظر نمی‌رسد فضای این شبکه و کارهایش رونق چندانی به زندگی هنری و غیر هنری بازیگران کوچ کرده بدهد.هرچند گفته می‌شود بیشتر بازیگرانی که  واسطه‌ها به آن‌ها پیشنهاد حضور  در جم تی وی را داده‌اند در ابتدا پاسخ منفی نمی‌دهند اما شرایط وسوسه کننده‌ای که درباره‌اش خبرسازی شده بود در حد شایعه باقی ماند.

زمانی گفته شد برای بازی در یک تله‌فیلم به بازیگر ایرانی مهاجرت کرده 80 میلیون تومان پول داده‌اند یا برای عوامل ایرانی  شاغل در این شبکه حقوق ثابت ماهیانه 8/3 میلیون تومانی در نظر گفته‌شده اما بعدتر مشخص شد تله‌فیلم‌هایی که کلاً 50 تا 60 میلیون هزینه در بردارد برای نقش اولش تنها 6 میلیون تومان دستمزد در نظر گرفته که در مقایسه با دستمزد بازیگرانی که در داخل کار می‌کنند  هم کمتر است. همچنین  خلی زود مشخص شد عوامل حاضر در سریال ها و فیلم‌های این شبکه روزانه تنها یک وعده ناهار از عوامل سازنده  می‌گیرند یا حتی برخی خانم‌هایی کوچ کرده به ترکیه به‌صورت اشتراکی سوئیت اجاره کرده و نیمی از حقوق خود را برای اجازه این سوئیت ها می‌پردازند.

  • شهرت و حاشیه

کوچ  بازیگران مورداشاره  برای بیشتر  آن‌ها هر چه که نداشت شهرت را به همراه آورد.درواقع شاید طرفداران  و مخاطبان حرفه‌ای  سینما و تلویزیون هم  تا یک سال قبل نام‌هایی مثل ساناز زرین مهر،بهارک صالح نیا ، سارا باهنر و صدف طاهریان را نشنیده بودند اما بعد از پیوستن این بازیگران به جِم تی وی  و دست‌به‌دست شدن تصاویر و سابقه کاری‌شان حالا بعضاً تعداد فالوئرهایشان در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی چندین برابر شده و چهره‌شان هم  کاملاً آشنا به نظر می‌رسد!

البته نقطه مقابل این اتفاق هم وجود دارد و هجوم مخالفان کوچ و کشف حجاب آن‌ها به صفحات مجازی‌شان  و ردوبدل شدن دعواهایی که با ناسزاهای بسیار مخلوط شده  این بازیگران زن را واداشته تا صفحات خود را ببندند تا بیشتر از این ناسزا نشنوند.

  • طعنه و کنایه ، بی‌خیالی مسئولان

باوجود نگرانی‌هایی که کم‌کم نسبت به پروژه بزرگ جم تی وی مطرح می‌شود اما هنوز واکنش صریح و مناسبی از سوی مسئولان فرهنگی کشور در خصوص مقابله با این مهاجرت‌ها دیده نشده و بیشتر حرف‌ها در خصوص تقبیح این حرکت و موجی که به پا شده  مطرح می‌شود.

جلیل سامان یکی از کارگردان‌های مجموعه‌های تلویزیونی جایی گفته است:«فارغ از سیاست‌های یک بام و دوهوای فرهنگی که زیاد درباره‌اش گفته‌ایم، نباید از جنبه شخصی و هویت هنرمند غافل شویم. درواقع این‌ها افراد بی‌استعدادی هستند که علاقه آن‌ها شهرت است، نه هنر بازیگری. حالا اگر دست بر قضا بازیگر شدند چه‌بهتر! وگرنه مجری‌گری هم می‌کنند و ایضاً شو منی یا بازی در سریال‌های چیپ (سخیف) ترکیه‌ای یا مدل پشت مجلات و کشف لباس.»

جدا از این اظهارنظر و انتقادهای این‌چنینی مهاجرت بازیگران به جِم تی وی هنوز مدیر یا مسئولی را در وزارت فرهنگ،سازمان سینمایی، صداوسیما و … قلقلک نداده تا بخواهند در این خصوص اظهارنظری داشته باشند.حتی رییس سازمان سینمایی هم فقط به اظهار تاسف از این مهاجرت بسنده کرده است و آن را تنها این حرکت را به فرار مغزها تشبیه کرده است.

درواقع به نظر می‌رسد مدیران فرهنگی کشور این اتفاق را هنوز جدی نگرفته‌اند یا به‌واسطه اعتبار پائین اسامی مهاجرت کرده  تصور نمی‌کنند با ادامه این روند نیز لطمه‌ای به پیکره سینما و تلویزیون ایران بخورد.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 310 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 4:35

تمسخر مانتو کویین توسط شقایق فراهانی عکس بازیگر زن ایران شقایق فراهانی با مانتو کویین و واکنش شقایق فراهانی به مانتوی کویین

تمسخر مانتو کویین شقایق فراهانی

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی بازیگر زن ایرانی به مانتو کویین که جدیدا بر تن خانم ها دیده میشود واکنش جالب و خنده داری داده است .

مانتو کویین که جدیدا به گونه ای مد شده است با عکس شقایق فراهانی مورد خنده واقع شد و وی با اشاره به متن پشت مانتو کویین آن را مورد تمسخر قرار داده است .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 297 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:55

خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)

خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 292 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:55

تجاوز گروهی 5 مرد به دختر هندی برای بار دوم تجاوز گروهی به دختر هندی توسط پنج مرد که قبلا به وی تجاوز کرده بودند

تجاوز به دختر هندی

دختر هندی

تجاوز به دختر هندی توسط 5 مرد که قبلا به این دختر تجاوز کرده بودند برای بار دوم جنجال بزرگی را در کشور هند به پا کرد .

دختر هندی که یک بار توسط 5 مرد مورد تجاوز گروهی قرار گرفته بود پس از آزادی با وثیقه متجاوزان دوباره طعم تجاوز را توسط همان مردان بی رحم چشید و در حد مرگ مورد تعرض قرار گرفت تا صدای مردم هند را درآورد .

انتشار گزارش‌هایی درباره تجاوز گروهی دوباره به یک دختر ۲۱ساله از سوی پنج نفر که سه سال پیش نیز به او تجاوز کرده بودند، خشم عمومی را در هند برانگیخته است.

گفته شده این حادثه هفته پیش در شهر «روهتک» واقع در ایالت «هاریانا» در شمال هند رخ داده است. پلیس هنوز کسی را در رابطه با این حادثه بازداشت نکرده است. این دختر گفت متجاوزان تلاش کردند او را خفه کنند.

پس از این حادثه، او به‌شدت زخمی شد و یک عابر او را پیدا و به بیمارستان منتقل کرد. این دختر پیش‌تر در سال ۲۰۱۳ در منطقه «بیوانی» در همین ایالت مورد تجاوز قرار گرفته بود. خانواده او می‌گویند متهمان به تجاوز با قرار وثیقه آزاد بودند و آنها را تهدید می‌کردند و به‌همین‌دلیل مجبور شدند محل زندگی خود را ترک و به شهر «روهتک» مهاجرت کنند.

این دختر به یک شبکه تلویزیونی محلی گفت: از کالج بیرون می‌آمدم که آنها را دیدم. همان پنج مرد بودند. آنها تلاش کردند خفه‌ام کنند و گفتند پدر و برادرم را نیز می‌کشند. این دختر تأکید کرد متجاوزان همان پنج مرد بودند.

خانواده این دختر می‌گویند متهمان آنها را برای صرف‌نظرکردن از شکایت حقوقی تحت فشار قرار داده بودند و حالا به تلافی پیگیری پرونده قبلی، دوباره به دخترشان حمله کرده‌اند. یک مأمور محلی پلیس به خبرنگاران گفت پرونده‌ای باز شده و گروهی برای تحقیق به محل اعزام شده‌اند.

هم‌زمان عده‌ای از مردم خشمگین در «روهتک» دست به تظاهرات زده و از مقامات خواستار بازداشت این پنج نفر شده‌اند.

هند دارای یکی از بالاترین آمار تجاوز جنسی در جهان است و تجاوز در نقاط مختلف این کشور بسیار اتفاق می‌افتد. در این کشور به‌ویژه در روستاها و نقاط دوردست، این موارد به دلیل شرمساری گزارش نمی‌شود و عده‌ای نیز از ترس و به دلیل تهدید، موارد تجاوز را گزارش نمی‌کنند، اما کشته‌شدن یک دختر دانشجو در هند در اثر تجاوز گروهی در سال ۲۰۱۲ میلادی، خشم عمومی را در این کشور و سایر نقاط جهان به‌شدت برانگیخت.

گفته می‌شود از آن زمان تاکنون بسیاری از مردم موارد تجاوز را به پلیس گزارش می‌کنند، اگرچه بنابر گزارش‌ها، در بسیاری از این موارد پرونده‌های ثبت‌شده هیچ‌گاه به سرانجام نمی‌رسد.

عکس اعتراض مردم هند به تجاوز به دختر هندی را مشاهده میفرمایید .

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

تجاوز به دختر هندی

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 299 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 18:36

حق آرایش پرستار در فیش حقوقی پرستاران زن افزودن هزینه حق آرایش پرستاران در فیش حقوقی پرستاران در بیمارستان خصوصی

حق آرایش پرستاران زن

حق آرایش پرستاران زن

حق آرایش پرستار گزینه ای در فیش حقوقی پرستاران در بیمارستان خصوصی که بر طبق گفته ها بابت آرایش پرستاران به آنها پرداخت میشود همه اللخصوص پرستاران را شگفت زده کرد .

چندی است که اخباری مبنی بر «پرداخت حق آرایش به پرستاران زن در بیمارستان‌های خصوصی» حاشیه دیگری در حوزه پرستاری رقم زده است؛ این درحالی است که سازمان نظام پرستاری ضمن اظهار بی‌اطلاعی از آن، قول پیگیری آن را می‌دهد و می‌گوید:

حمید چراغی، عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری و رییس هیئت مدیره نظام پرستاری استان تهران از پیگیری نظام پرستاری درباره در این باره خبر داد و گفت: از زمان انتشار چنین اخباری ما با تعدادی از بیمارستان‌های مطرح خصوصی در تهران ارتباط برقرار کردیم و برخی از اعضای هیئت مدیره سازمان نیز به صورت نامحسوس در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند، اما برخوردی با این موضوع نداشته‌اند.

وی ادامه داد: چند نفر از مدیران پرستاری از این بحث گلایه کردند و گفتند وقتی بیمارستان‌های خصوصی حقوق قانونی پرستاران را نمی‌دهند، چطور ممکن است پولی برای آرایش پرستاران پرداخت شود؟

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری در ادامه، به درخواست این سازمان از دوسایت خبری منتشر کننده این خبر، برای ارائه مستندات لازم اشاره کرد و گفت: سازمان نظام پرستاری  از طریق واحد حقوقی نظام پرستاری تهران، این موضوع را پیگیری کرد و از این دو سایت که این گزارش را کار کرده بودند، مستنداتی را درخواست کرد. مدیر مسئول یکی از این سایت‌ها اعلام کرد که به استناد سایتی دیگر این خبر را نقل کرده است. اما از سایت خبری اولی که این خبر را درج کرده، همچنان جوابیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

چراغی تاکید کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند موضوع را از طریق مراجع قضایی برای حفظ حرمت و شان جایگاه پرستاری پیگیری می‌کنیم.

رییس هیئت مدیره نظام پرستاری استان تهران،  با بیان اینکه  پرستاران از  شنیدن این قضیه شوکه شده بودند، ادامه داد: ممکن است بیمارستان‌های خصوصی از لحاظ ظاهری توقعاتی از کارکنان داشته باشند، اما اینکه بخواهند ردیفی به عنوان حق آرایش به حقوق پرستاران اضافه کنند، وجود ندارد.

وی افزود: طبق  قانونی که در سال 1364 تصویب شده‌ است، مسئول پیگیری انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع مقدس در دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی تابعه برعهده وزارت بهداشت است. همچنین شورایی که برای این امر تشکیل می‌شود تحت نظر وزیر بهداشت خواهد بود  که ایشان باید این کارگروه را فعال کنند.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 297 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 18:36

هک تلگرام دختران ایرانی توسط پسر و دختر شیرازی ، خواهر و برادر شیرازی حساب کاربری 25 هزار دختر و زن ایرانی را هک کردند

هک تلگرام دختران ایرانی

هک تلگرام دختران ایرانی

هک تلگرام دختران ایرانی و زنان ایرانی توسط پسر و دختر شیرازی که با استفاده از عکس های خصوصی تلگرام دختران و زنان از آنها اخاذی میکردند و برادر و خواهر شیرازی 25 هزار حساب تلگرام دختر ایرانی را هک کردند .

پسر و دختر شیرازی با گرفتن کد ورود از دختران و زنان Telegram آنها را هک کرده و اطلاعات گوشی آنها را به سرقت میبردند و با استفاده از عکس های خصوصی دختران و زنان از آنها اخاذی مینمودند .

سرهنگ “سیدموسی حسینی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: یك خانم جوان شیرازی با ارائه ی مرجوعه ای قضایی به پلیس فتا مراجعه و اظهار كرد؛ اکانت تلگرام وی هک و در اختیار شخصی دیگر قرار گرفته است و با توجه به دسترسی فردی ناشناس به اطلاعات موجود در اکانت شامل کانتکت ها، عکس ها و پیام ها و … اقدام به اخاذی از وی می كند.

وی افزود: در همین راستا طی مدت 48 ساعت 16 فقره پرونده دیگر با موضوع مشابه به این یگان واصل که با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: پس از بررسی مشخص شد در کلیه پرونده های مفتوحه شخصی با تلفن همراه با شکات كه اكثرا خانم می باشند تماس گرفته و خود را بعنوان یکی از دوستان آنان معرفی و درخواست کد ارسال شده به گوشی شکات را می نماید.

سرهنگ حسینی ادامه داد: قربانیان نیز بدون اهراز هویت اصلی فرد تماس گیرنده کد درخواستی را به فرد تماس گیرنده ارسال می كنند و بلافاصله اکانت تلگرام آنها هک می شود.

وی بیان كرد: شاکیان عنوان داشتند با توجه به صدای زنانه، متهم مونث بوده و به تمام مشخصات شناسنامه ای آنها دسترسی داشته است.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در این پرونده ها هر 16 تن شاکی اظهار داشنتد متهم یا متهمان با استفاده از شماره های مختلف با قربانیان تماس، پس از معرفی خود به عنوان یکی از دوستان نزدیک اقدام به اخذ کد تلگرام و دسترسی به آن می نموده است

وی افزود: با بررسی های فنی و تخصصی افسران این پلیس متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به دادسرای شیراز اعزام شدند.

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: متهمین این 16پرونده، خانم و آقایی بودند که باهم نسبت خواهر و برادری دارند که در خصوص موارد اتهامی به بزه انتصابی خود اعتراف كردند.

سرهنگ حسینی اظهار كرد: این دو متهم از کلیه کاربران تلگرامی که بصورت غیر مجاز به پروفایل آنها متصل شده اند علاوه بر یك هزار و 700 عکسی که از صفحه گوشی (اسکرین شات) گرفته اند، حدود25 هزار و 500 شماره تلفن موجود در تلفن همراه شاکیان را استخراج كرده و همین بزه را برای شماره های جدید به دست آمده تكرار كرده اند.

وی افزود: بیشتر قربانیان زن و از استان های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، تهران، كهگیلویه و بویراحمد و اصفهان بوده اند.

رئیس پلیس فتا استان فارس از کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام درخواست كرد: به هیچ وجه به کسانی که در شبکه های اجتماعی از شما درخواست ارسال کدی خاص را دارند و یا درخواست ارسال اطلاعات شخصیشان را دارند اعتماده نکرده حتی اگر از سوی اکانت خانواده و یا دوست صمیمی آنها باشند و بعد از احراز هویت اصلی شخص درخواست کننده اطلاعات، با رعایت نکات امنیتی به درخواستشان پاسخ دهید.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 18:36

مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان چهلمین روز درگذشت خواننده محبوب ایران حبیب محبیان به روایت عکس

نامه حبیب به محمود احمدی نژاد

حبیب محبیان

چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان خواننده محبوب ایران که مدتی پیش دار فانی را وداع گفته و به خاک سپرده شد با حضور مردم و طرفداران حبیب در روستای نیاسته در کتالم رامسر برگزار شد .

مراسم چهلمین روز از درگذشت “حبیب محبیان” خواننده موسیقی پاپ با حضور برخی از هنرمندان سینما و دوستداران این هنرمند در روستای نیاسته در کتالم رامسر برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی چون ایرج نوذری، نفیسه روشن، پرستو صالحی،  امیر نوری و برخی از چهره های موسیقی کشور حضور داشتند.

متاسفانه باز هم در مراسم چهلم حبیب محبیان شاهد رفتارهای نامناسب همچون گرفتن عکس و سلفی بودیم که باعث رنجش خانواده و طرفداران این خواننده بزرگ شد .

عکس های مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان را مشاهده میفرمایید .

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

مراسم چهلم حبیب محبیان

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 330 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:12

عکس عاشقانه محسن کیایی و همسرش عکس عاشقانه و زیبا از بازیگر مرد ایران محسن کیایی و همسرش

محسن کیایی و همسرش

محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر جوان ایرانی که چند سالیست با بازی های خوب خود در فیلم های سینمایی و تلویزیونی توانسته است خود را در زمره بازیگران محبوب و پرطرفدار میان مردم جای دهد .

محسن کیایی به مناسبت دهمین سالگرد ازدواج با همسرش در صفحه اینستاگرام خود عکس زیبا و عاشقانه ای با همسرش منتشر کرده است .

عکس عاشقانه محسن کیایی و همسرش را مشاهده میفرمایید .

محسن کیایی و همسرش

محسن کیایی و همسرش

محسن کیایی در وصف این عکس نوشت :

دهمین سالگرد ازدواج مونه .

ممنون از بودنت.

ممنون که شما هم هستین.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 309 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:41

تیپ چادری بهنوش طباطبایی عکس جالب و زیبا از بهنوش طباطبایی بازیگر زن ایران در نمایش آدامس خوانی

تیپ چادری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی عکس خود در نقش مینا اهل پامنار در نمایش آدامس خوانی کار محمد رحمانیان منتشر کرد .

بهنوش طباطبایی در وصف این عکس نوشت :

مینا اهل پامنار

در نمایش “آدامس خوانی” کاری از محمد رحمانیان

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 320 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:58

عکس لو رفته کریستیانو رونالدو بازیکن محبوب فوتبال عکس دیده نشده از کریستیانو رونالدو بازیکن محبوب فوتبال در دنیا

عکس لو رفته کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو بازیکن استثنایی فوتبال دنیا که این روزها با تیم پرتغال توانست به قهرمانی یورو 2016 برسد و پس از کسب قهرمانی جام قهرمانان اروپا با باشگاه رئال مادرید در تیم باشگاهی خود جام دوم خود را با تیم ملی پرتغال بدست آورد تا سالی پرشکوه را برای خود رقم بزند .

عکس دیده نشده از کریستیانو رونالدو منتشر شده است که به گونه ای میتوان اسم آن را عکس لو رفته کریستیانو رونالدو نامید .

در این عکس از بچگی کریستیانو رونالدو شباهت عجیبی به چهره حال حاضر وی دارد .

عکس بچگی کریستیانو رونالدو را مشاهده میفرمایید .

عکس لو رفته کریستیانو رونالدو

بچگی کریستیانو رونالدو

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 302 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:58

استخر مختلط پسران و دختران تهرانی در استخر مهد کودک شنای مختلط دختران و پسران تهرانی در مهد کودک تهران

جنجال استخر مختلط در ایران هنوز ایجاد دردسر میکند و این بار انتشار عکس های جنجالی استخر مختلط پسران و دختران تهرانی باعث شد تا دوباره جنجال استخرهای مختلط ایران سر و صدا به پا کند .

پسران و دختران تهرانی در استخر مختلط مهد کودک باعث شده تا دوباره جنجال استخر مختلط دختران و پسران در ایران صدا بلند کند و این بار در یک مهد کودک حضور پسران و دختران در استخر جنجال آفرین شد .

استخر مختلط پسران و دختران تهرانی

استخر مختلط

مسئله نظارت بر مهدکودک ها طی سالیان اخیر مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار داشته است چرا که هر از چند گاهی انتشار برخی اخبار قابل تامل از آنچه در مهدکودک های مختلف در سطح کشور می‌گذرد، حکایت از اجرای برخی برنامه‌هایی ضدفرهنگی و گاهاً همراستا با ترویج فرهنگ غربی و ابتذال در میان کودکان داشته است.

برگزاری کلاسهای آموزش رقص برای کودکان در برخی از مهدکودک ها، برگزاری کلاسهای موسیقی یا گاهی انتشار اخبار برخوردهای خشن و تنبیه‌های نامتعارف مربیان مهدکودکها از جمله مسائلی بوده که هر از چندگاهی با رسانه‌ای شدن آنها، مهدکودک ها و به طبع آن سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی رسمی مهدهای کودک، در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

استخر مختلط مهدکودک تهران

استخر مختلط

اما اخیرا در برخی از مهدکودکها، برگزاری برنامه استخر مختلط در جدول برنامه رسمی آنها قرار گرفته است و این مهدها در پناه حاشیه امنی که برای این تخلف خود احساس کرده اند، حتی عکسهای برگزاری برنامه استخر مختلط در مهد کودک خود را نیز با افتخار بر روی وب سایت رسمی خود قرار داده‌‌اند؛ به طور نمونه مهدکودک «ش» در خیابان آفریقای تهران ضمن برگزاری استخر مختلط در برنامه‌های آموزش رسمی خود اقدام به انتشار تصاویر و عکسهای آن نیز بر روی سایت اختصاصی خود کرده است .

استخر مختلط پسران و دختران تهرانی

استخر مختلط

استخر مختلط پسران و دختران تهرانی

استخر مختلط

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 357 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 10:31

آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm و کسب مجوز تبلیغ کد آهنگ پیشواز همراه اول در صفحه اینستاگرام آرمین زارعی معروف به آرمین 2afm خواننده زیر زمینی

تبلیغات و سواستفاده از ستارگان در کسب درآمد از اپراتورها و همچنین عدم نظارت اپراتورهای ایران بر فعالیت های تبلیغاتی و کسب درآمد از این طریق باعث شده که هر کس برای خود راه درآمدی از این طریق داشته باشند .

آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm

آرمین 2afm

آرمین زارعی معروف به آرمین 2afm خواننده زیر زمینی که بارها گفته است که برای کسب مجوز تلاش کرده و میکند این بار با حرکتی عجیب در صفحه اینستاگرام خود جنجال جدیدی را آغاز کرده است .

آرمین 2afm با انتشار عکسی از ارسال کدی به یک شماره برای دریافت لینک آهنگ آرمین 2afm خبر داد .

مطلب آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm که آهنگ های وی هنوز مجوز نگرفته است در برخی سایت ها باعث شگفتی شده بود که ما را ترغیب کرد تا با مراجعه به صفحه اینستاگرام آرمین زارعی و ارسال کد اعلام شده پیگیر این موضوع شویم .

اول اینکه آرمین زارعی در توضیح این عکس نوشته بود که با ارسال این کد لینک آهنگ های وی را دریافت خواهیم کرد نه آهنگ پیشواز آرمین 2afm .

آهنگ پیشواز همراه اول آرمین زارعی

آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm

ما با ارسال کدی که در صفحه آرمین 2afm بوده است همانطور که انتظار میرفت با کد آهنگ پیشواز آرمین 2afm رو به رو نشدیم بلکه با اس ام اس تبلیغاتی که روزانه با چندین تای آنها رو به رو میشویم را در پاسخ پیام خود دیدیم .

پیامی که در آن به دانلود آهنگ جدید اشاره شده و لینک آهنگ آرمین 2afm ارسال شده و هر روزه 400 تومان پیام کسر خواهد شد .

اول اینکه هنوز در تعجبیم که چگونه یک خواننده غیر مجاز موفق به ارسال لینک آهنگ های خود و تبلیغ خود بپردازد و دوم اینکه چگونه آرمین 2afm با این روش سعی بر کسب درآمد داشته است .

جالب تر از این موضوع این بوده که آرمین 2afm از کسب مجوز برای آهنگ های خود به زودی خبر داده است .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 283 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 10:31

حمایت هانیه توسلی از داریوش مهرجویی حمایت جالب توجه هانیه توسلی بازیگر زن ایران از داریوش مهرجویی در مقابل پزشکان

در موج حمایت بازیگران ایران از داریوش مهرجویی کارگردان معروف ایران این بار هانیه توسلی بازیگر زن ایرانی به انتشار پیامی جهت حمایت از داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرام خود پرداخت .

حمایت هانیه توسلی از داریوش مهرجویی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با اشاره به فعالیت های بسیار داریوش مهرجویی و خدمات وی به سینمای ایران از بزرگی نام این کارگردان گفته و از پزشکان درستکار خواسته تا همکاران خود را نصیحت کنند .

هانیه توسلی با انتشار عکس داریوش مهرجویی به انتشار پیام خود مبنی بر حمایت از کارگردان بزرگ ایرانی پرداخت .

حمایت هانیه توسلی از داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی

هانیه توسلی در حمایت از داریوش مهرجویی با انتشار عکس بالا نوشت :

مهرجویى براى من یعنى سینما. سینما براى من با «هامون» شروع شد. آن روز، وقتى در پانزده سالگى مسخ شده و دیوانه تمام مسیر مدرسه تا خانه را گیج و ویج رفتم، مى‌دانستم چیزى در من بیدار شده، فهمیده بودم چیزى که دیدم با تمام فیلم‌هاى که قبلن دیده‌ام فرق دارد. زمانى که در نمازخانه‌ى مدرسه بچه‌هاى کلاسمان را نشاندند تا دو ساعتى که دبیر نداشتیم فیلم برایمان پخش کنند، هنوز داریوش مهرجویى را نمى‌شناختم.

آن دستگاه قدیمى وى اچ اس درب و داغان مدرسه یا دبیر غایب یا خوش شانسى انتخاب هامون از میان ده‌ها فیلم دیگر بود که مسیر زندگى‌ام را روشن کرد. مجله فیلم خریدنمان شروع شد و کشف کردن‌هایمان. جادوى سینما میان خانه‌مان آمد و اسم‌ها و فیلم‌ها کشف مى‌شد. کیارستمى، بیضایى، مخملباف، تقوایى و مهرجویى. این‌ها همه چیز من بودند آن سال‌ها. سارا و پرى و لیلا! لیلا لیلا لیلا! لیلا را حفظ بودم کامل. حتا صداى افکت و جاى فید شدن موسیقى را مى‌دانستم.‌‌ همان سال‌ها زمانى که اولین تصویر متحرک داریوش مهرجویى را از تلویزیون دیدم بلند بلند و ناخودآگاه زدم زیر گریه. نگاه متعجب پدرم را هنوز به یاد دارم! داریوش مهرجویى یکى از تاثیرگذار‌ترین انسان‌هاى زندگى‌ام در دوران نوجوانى و بلوغ است. چه خوب که هست.

چه خوب که فیلم ساخت. سینماى ایران بدون اجاره‌نشین‌ها و گاو و هامون و لیلا قابل تصور نیست براى من. مهرجویى معناى سینماى ایران است برایم. و با تمام وجودم از کوچک‌ترین توهینى به او خشمگین و عصبانى‌ام. او مهم است. جایگاه او در تاریخ فرهنگ و هنر این مملکت ثبت شده. توهین به او فقط و فقط زیر سوال بردن شخصیت توهین‌کننده است و بس! مهرجویى مهم است.

کاش این اهمیت درک شود و این رفتارهاى عجیب و غریب و توهین‌هاى شرم‌آور و وقیحانه زود‌تر جمع شود. پزشکان شریف و کاربلد و درست و حسابى و مسئولیت‌پذیر که کم نداریم. کاش آن‌ها فکرى به حال بعضى همکاران عجیبشان بکنند.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 10:31

حمایت هانیه توسلی از داریوش مهرجویی حمایت جالب توجه هانیه توسلی بازیگر زن ایران از داریوش مهرجویی در مقابل پزشکان

در موج حمایت بازیگران ایران از داریوش مهرجویی کارگردان معروف ایران این بار هانیه توسلی بازیگر زن ایرانی به انتشار پیامی جهت حمایت از داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرام خود پرداخت .

حمایت هانیه توسلی از داریوش مهرجویی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با اشاره به فعالیت های بسیار داریوش مهرجویی و خدمات وی به سینمای ایران از بزرگی نام این کارگردان گفته و از پزشکان درستکار خواسته تا همکاران خود را نصیحت کنند .

هانیه توسلی با انتشار عکس داریوش مهرجویی به انتشار پیام خود مبنی بر حمایت از کارگردان بزرگ ایرانی پرداخت .

حمایت هانیه توسلی از داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی

هانیه توسلی در حمایت از داریوش مهرجویی با انتشار عکس بالا نوشت :

مهرجویى براى من یعنى سینما. سینما براى من با «هامون» شروع شد. آن روز، وقتى در پانزده سالگى مسخ شده و دیوانه تمام مسیر مدرسه تا خانه را گیج و ویج رفتم، مى‌دانستم چیزى در من بیدار شده، فهمیده بودم چیزى که دیدم با تمام فیلم‌هاى که قبلن دیده‌ام فرق دارد. زمانى که در نمازخانه‌ى مدرسه بچه‌هاى کلاسمان را نشاندند تا دو ساعتى که دبیر نداشتیم فیلم برایمان پخش کنند، هنوز داریوش مهرجویى را نمى‌شناختم.

آن دستگاه قدیمى وى اچ اس درب و داغان مدرسه یا دبیر غایب یا خوش شانسى انتخاب هامون از میان ده‌ها فیلم دیگر بود که مسیر زندگى‌ام را روشن کرد. مجله فیلم خریدنمان شروع شد و کشف کردن‌هایمان. جادوى سینما میان خانه‌مان آمد و اسم‌ها و فیلم‌ها کشف مى‌شد. کیارستمى، بیضایى، مخملباف، تقوایى و مهرجویى. این‌ها همه چیز من بودند آن سال‌ها. سارا و پرى و لیلا! لیلا لیلا لیلا! لیلا را حفظ بودم کامل. حتا صداى افکت و جاى فید شدن موسیقى را مى‌دانستم.‌‌ همان سال‌ها زمانى که اولین تصویر متحرک داریوش مهرجویى را از تلویزیون دیدم بلند بلند و ناخودآگاه زدم زیر گریه. نگاه متعجب پدرم را هنوز به یاد دارم! داریوش مهرجویى یکى از تاثیرگذار‌ترین انسان‌هاى زندگى‌ام در دوران نوجوانى و بلوغ است. چه خوب که هست.

چه خوب که فیلم ساخت. سینماى ایران بدون اجاره‌نشین‌ها و گاو و هامون و لیلا قابل تصور نیست براى من. مهرجویى معناى سینماى ایران است برایم. و با تمام وجودم از کوچک‌ترین توهینى به او خشمگین و عصبانى‌ام. او مهم است. جایگاه او در تاریخ فرهنگ و هنر این مملکت ثبت شده. توهین به او فقط و فقط زیر سوال بردن شخصیت توهین‌کننده است و بس! مهرجویى مهم است.

کاش این اهمیت درک شود و این رفتارهاى عجیب و غریب و توهین‌هاى شرم‌آور و وقیحانه زود‌تر جمع شود. پزشکان شریف و کاربلد و درست و حسابى و مسئولیت‌پذیر که کم نداریم. کاش آن‌ها فکرى به حال بعضى همکاران عجیبشان بکنند.

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 277 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 1:06

تصادف مینی بوس دختران دانش آموز در خیرآباد زنجان مینی بوس دختران دانش آموز خیرآباد زنجان که در حال رفتن به اردو بود تصادف کرد

بی احتیاطی یک کامیون باعث واژگون شدن مینی بوس دختران دانش آموز شهر خیرآباد زنجان که برای اردوی تفریحی رفته بودند شد و یک دختر دانش آموز در اثر این تصادف جان خود را از دست داد .

مینی بوس حامل دانش آموزان مدرسه ای در خیرآباد زنجان که برای اردو به قم می رفتند ظهر شنبه بیست‌وششم تیر در جاده ی قدیم سلفچگان به ساوه دچار سانحه تصادف شد.

در این حادثه ناگوار یکی از دانش آموزان دردم جان باخت، علت اصلی تصادف برخورد دو تریلی با یکدیگر و انحراف یکی از تریلی ها به سمت مینی بوس حامل دانش آموزان بوده که تریلی خاطی از محل متواری شده است.

عکس های تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان را مشاهده میفرمایید .

تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان

تصادف دختران خیرآباد زنجان

تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان

تصادف دختران خیرآباد زنجان

تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان

تصادف دختران خیرآباد زنجان

تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان

تصادف دختران خیرآباد زنجان

تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان

تصادف دختران خیرآباد زنجان

تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان

تصادف دختران خیرآباد زنجان

تصادف دختران دانش آموز خیرآباد زنجان

تصادف دختران خیرآباد زنجان

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 293 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 22:19